jag älskar min farmor och farfar och deras hund ludde :)

sista inlägget nu :D
glömde lägga upp den fina bilden på bussen som ja o farmor tog hem :D
1. tomten körde - hur coolt är inte det !
2. vi fick godis av tomtemor direkt när vi kom på!
3. vi behövde inte betala ngt !
4. och bussen hade jul musik och var fint klädd :D
det tackar vi för !
hmm vad har jag mer gjort :d
just det ja jag har badat :) det e så skönt att bara kunna lägga sig i ett varmt bad o bara lyssna på musik o inte behöva tänka på allt skit :) man känner sig nästan som en lite BADANKA!! elr vad säger du Amii ? :D
ursäkta mina vita ben :D får inte sola nu pga tatueringen :( men men that's life :D
och till sist avslutar jag den här underbara dagen med att lägga upp en urgullig bild på mig o ludde ( farmor o farfars hund)


Kommentarer
Jo

Vaddå vita ben?? hehe. Kaklet är vitt och dina ben är ju bruna, och riktigt fina :)

2011-12-19 @ 18:58:27
svar till jo

hahah aw tack va du e snäll :)

2012-01-17 @ 22:02:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0