nu blir det läger fram till onsdag :) hejjdå:)!

god morgon bloggen :)
nu undrar ni säkert vad jag gör vid datan nu, varför jag inte är i skolan:O skolkar jag :O nej haha det gör jag inte :)
ska ju på läger i dag med skolan :) uppe vid ljungby tror ja xd
så hämtar dom upp mig vid skåne porten ist haha :) så har nyss fixat mig o ska snart leta upp magnus så vi kan åka upp dit :) så jag får träffa min käääära klasskompisar haha :) ja haha
dagens outfit är vanliga svarta leggins och ett vitt linne , och sen den grå koftan jag köpte :)
ni ser också hur ljust mitt hår är nu :) im happy :)
aja nu ska ja bara in o hämta lunchen o sen ska vi la dra tror ja :)
men ni får ha det bäst dom här 3 dagarna så hörs vi (antagligen från den nya lägeneten) på onsdag !
pussshej !:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0