jävla navel piercing !!

usch nu e jag sur / ledsen
har varit tvungen att ta bort min navelpiercing :(
kolla ni ska få se först bild på hur den såg ut från början
så såg den ut  några dagar efter jag tagit den
såhär ser det ut nu



som ni ser så själva skinnet elr vad ja ska säga har liksom blivigt MYCKET mindre, och jag måste ta ut den :(
fler bilder så ni kan se :(


ser ni så lite?

jag la mig ner o fotade :o så där ser ni hålet o skinnet ovanför :O


aja så just nu ser ja ut såhär


haha aja

hör av mig sen puss !


Kommentarer
Jo

Ajajaj. Det ser ut att göra ont :S



Men men...du kan ju göra nya piercingar på andra ställen kanske. Har du några planer på fler piercings?

2011-08-29 @ 19:15:01
svar till jo

haha ont gör det väl inte :)

ehm asså ja vill pierca mej , haha gillar känslan men vet inte riktigt var :)



men ska låta det växa igen och sen ska jag pierca naveln igen :)

2011-09-04 @ 11:38:59
Jo

Ok då förstår jag.

Nej det är inte så lätt att veta var man ska pierca sig. Det beror ju lite på hur mycket man vill att den ska synas med. I ansiktet syns det ju hela tiden medan till exempel navel eller bröstvårta är dolt då man vill att det ska vara det :)

2011-09-04 @ 20:46:33
till jo

ah stämmer haha :)



2011-09-11 @ 00:01:49
Jo

Du får lägga ut en bild på din nya piercing i naveln sen när det blir av :) Det är fint med sånna peircings så vi får hoppas det gamla läker ihop fint och fort :)

Du har inte övervärgt bröstvårtan eller?

Det är riktigt fint med nämligen.

2011-09-11 @ 21:07:26
till jo

haha aa får ja göra !

jag ska ta det den 23de :) så kommer bild så fort som möjligt :)

haha nej vill inte ta det :)

2011-09-12 @ 20:30:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0