hemma igen :)

tjena snyggingar !

nu var det ett tag sedan ja bloggade igen :$ thihi förlåt mig ! :)
men har haft fullt upp ;)
i fredags var jag i skolan till halv 12 :) sen åkte jag hem ja hade glömt min laddare, men först var jag på min gamla skola :) skulle vänta på bussen hem :) så träffade gamla lärare och vänner :) trevligt,
sen när ja kom hem var det bara att hämta laddaren o packa :) sen åkte ja ner till byn igen och sen på bussen till helsingborg, där ja fick vänta på mamma.
sen åkte vi till maxi för att köpa hårfärg :) testade faktiskt en ny hårfärg :)  haha lite dumma som vi är så köpte vi bara en, som vi senare märkte att inte räckte haha .
så på lördag morgon fick vi åka snabbt o köpa en till:) o färga om det innan farmor kom o hämtade mig hos morfar :) sen när ja färgat det en andra gång :) så åkte jag o farmor till bjud på festivalen där (:
där köpte ja 3 tröjor o en väska :)
sen kom vi hem och jag sov hos farmor till i dag :) o i dag köpte jag en kalender :)
ni får bilder sen :)
vi hörs snart (ska bara fixa bilderna )
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0