Ellen Degeneres show :)

god morgon :)
ni får en gammal bild :) får fixa nya senare i dag kanske :)
haha :) så
jag ligger i sängen o nyser och snyter mej hela tiden, och nu kommer rethostan också :( haha aja snart över hoppas ja ! (:
annars så gör ja inte så mkt ja kollar på ellen DeGeners show :)
haha vill ni veta vad ja tänkte igår när jag kollade på det? att ja skulle maila henne och försöka få henne att bjuda in Conor Maynard till sin show :) så jag gick in på hennes sida o skulle skicka ett mail.. men så var man tvungen att vara 18 år ...suck -.-' varför gud , varför hahaha , nej men det var lite störigt .. men men får väl be ngn göra det åt mig :) elr ngt :)
för ja vill verkligen se han där :)
aja det e en tanke som jag får tänka vidare på :)
men så länge så får ni ha det så bäst
så hörs vi senare ! ok!
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0