aq-va-kul i morgon :)

tjena bloggen! :)

nu e jag hos mofar i helsingborg :) med mamma :)

jag gick ner och tog bussen vid 13.14 så var inne vid 14.00 tiden
vi åkte hem till morfar då sen så åkte vi ner till norrebro (en bup som stöttar helsingborg if ) så kollade vi matchen mellan helsingborg o syrianska haha rätt rolig match riktigt dålig första halvlek . men sen andra halvlek blev det först 1-0 till syrianska sen 1-1 och sen blev det bråk för att en syriansk spelare låg på planen o domaren hade inte blåst av ngt så helsingborg fortsatte spela så när bollen var slut blev det bråk, 2 röda kort till syrianska spelare och deras tränare fick gå upp på läcktaren hahahaha (y) sen blev det 2-1 till helsingborg :) tur det med tanke på att syrianska ligger bland dom sista och helsingborg ligger 1a haha :) hade varit pinsamt annars :)



sedan efter det stack vi ( jag, mamma, min morfar, min morbror, min moster och hennes sambo och hans dotter till minigolfbanan för att spela minigolf :) det gick inte bra ! men det var kul ändå :)

och i morgon ska jag , min mamma, min moster och hennes sambos dotter till malmö för att vara på aq-va-kul :) ett äventyrs bad :) ska bli roligt :)

sen vet ja inte om ja åker hem i morgon elr stannar tills tisdag :) vi får se :)

men ja hör kanske av mig i morgon kväll :) om ja orkar efter allt badande :)

men men hoppas er söndagskväll har varit bra :)
det har min!

ni får denna bilden i repris :) bara för ja inte har tagit ngn annan :)

ha en fortsatt trevlig kväll

puss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0