väla med brudarna;)

tjena tjena snygginar:D
ja kom hem för ett tag sedan:d
hoppas er dag har varit bra för det har min:D
jag har varit på väla med pauline, emma och linnea:d
haha vi har kollat på fina killar och gammal gubbar haah xd tack för dagen!
kommer bilder sen på vad ja köpte o på oss;d
jag köpte 3 leggins, solglasögon, ringar och öronhänge:D
sen när jag kom tillbaka till öa så var ja med Jens lite:d
vi kollade på Eclipse( haha den filmen kan jag aldrig se för många gånger)  den e så sjukt bra:d
sen så stack jag hem o nu sitter jag här :d
dagen har varit bra, men nu e jag trött.
så ska gå o borsta tänderna nu sen ska jag nog nanna
hoppas ni kommer sova gott sen
en bild på mej som e tagen på sportlovet när vi var uppe i strängnäs:d
pusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0