natti natti (a)

zzzzzzzzzz
lite nannig haha (a)
tänkte bara göra ett litet inlägg innan jag somnar:d
ännu en vacker dag med fint väder och lov!   tyvärr så är det skola i moron:( snyft.. men men bara 4 dagar sen e dt helg iallafall och ryktet säger att det bara e 7 veckor kvar :d och eftersom man går i skolan 5 dagar så 7x5= 35  så kan man nog räkna bort några dagar som vi kommer få ledigt senare. aa dt e ganska nice:d sen e dt sommarlov ju!
jag tror nog att jag klarar mej ett tag haha (a) säger jag nu iallafall.. undra om jag säger det samma i morgon bitti haha (A)
men men ska nanna nu så ja inte e helt död i morgon
ni får fortsätta a det så bra
Godnattpuss <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0