mammas flicka (a)

tjena tjena söta läsare
hoppas det e bra med er, md mej e det sådär, men får ju kämpa nu:d
i dag har det inte hänt så mkt har varit i skolan
sen var ja lite med anton
sen hem o snackade med mamma i telefonen ,
jag saknar och älskar dej mamma , jag hoppas du förstår det. även om jag inte alltid är så bra på att visa det så vill jag säga tack för allt du gjort för min skull. hoppas bara att jag kan ge igen allt. så du mår bra. om ja hade fått göra vad ja velat så hade jag gjort så du hade varit lycklig för det förtjänar du, med tanke på allt du gjort för mej o sandra och felicia. du har alltid ställt upp för oss, och även om vi har varit jobbiga så har du funnits där för oss. tack för alla dessa år, och det kommer bli flera. du e den som gjorde mej till liv. du e den ja har att tacka för jag finns , tack älskade mamma. du är min förebild, och skyddsängel. det finns ingen bättre än dej. kan inte ens beskriva hur mkt jag älskar dej . men det e otroligt mkt. puss (L)
annars har jag inte gjort så mkt har nyss duschat o gjort 2 fläter i håret för att det inte ska se allt för hemskt ut i morgon:d (a)
den här låten tycker jag är mycket bättre när hon sjunger själv, än när eminem e med, visst han e ggrym men den här låten gör sig bättre med rihanna själv.
http://www.youtube.com/watch?v=5Ba_9SbAu2k&feature=related
nej nu ska ja nog ta o nanna:d
men ni får ha det bäst
pusspuss<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0