hjälpa danne:d

tjabba tjena hallå!  jag säger så!
hahah just nu sitter ja o pratar md joel i telefon, elr nej jag ligger i sängen.
sängen e min bästa vän haha
hm dt luktar mat, dt måste betyda att jag får mat snart haha undra vad det är? haha ja orkar dock inte resa mig för att gå till köket för att kolla (a)
ikväll blir dt nog en film kväll:d men vet dock inte vilka filmer / vilken film jag ska se :d haha jag hoppas jag kommer på ngt :d
i dag e dt fredag, då e dt fredagsmys haha får mysa med mej själv:d haha kul elr nte (n)
i morgon blir det kanske att vara med sandra , anton o benne:d   får man hoppas
kommer bli nice isf :d
men men nu ska ja försöka hjälpa Danne med sin blogg haha !
ni får ha dt bäst
kyss ;)


Kommentarer
danne

haha, pff jag fixade de å den blev awesome :D

2011-05-03 @ 19:53:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0