kanske inlägg varje dag (a'

hejjhejj ((: <33
funderar faktiskt på att börja skriva ngt varje dag??
hmm..
men vet inte vad jag ska skriva:))
men jag kommer väl på ngt haha
i dag då..
ja andra dagen jag är på prao..
fisk i dag :(( men fick äta duktigt för att visa barnen hur man ska göra och vara en bra förebild:))
hehe nejj men efter det åkte ja och rebecka för att köpa varandra födelsedags presenter
jag fyller juh år på lördag och hon på söndag((:
köpte en fin navelpiercing ((:
hoppas hon gillar den haha
ikväll händer väl inte så mkt.. ska fortsätta läsa min bok..   Eclipse  (twilight 3 )
den e skit bra.. e helt inne i den juh:))
aja ha ddet så bäst .. hörs vi i mon om ja kommer ihåg oh pallar;D haha

pusspuss((: <333


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0