städat;*

hejhej<3
kolla vad duktig jag e ;d
skriver i dag igen.
har nyss städat och det blev väl helt okej antar ja(A)
ni får se en bild:D
laddar även upp en bild till på mej sandra och pauline
bara för att dom e så söta& för att ja ska till pauline och vara med pauline och sandra i morgon(A)
så det kommer komma många fina, roliga, trevliga nyårsbilder på oss(A) tihihi
morgondagen kommer bli bäst(A) längtar redan!!
annars tittar ja på just nu på The O.C  som e helt underbart, man kan aldrig se dom avsnitten för många gånger(tro mej) haha
men nu ska ja nog packa lite och duscha(A)
haha måste bara säga att min farmor e gulligast(A)
nathalie- kan du ta och leta upp felicias nummer till mej och sen ringa mej
farmor- va? hur gör man det.
nathalie- men du letar upp henne i kontakt listan sen ser du nummret.
farmor- okej då testar jag det då hejdå
nathalie - hejdå
farmor ringer igen.
nathalie- hittade du det?
farmor-nej
nathalie- men tryckte du i mitten.
farmor-ska man det, men då testar ja det igen
farmor ringer igen.
nathalie- funkar det?
farmor- ja, och så säger hon nummret
hahaha;)
farmor ja älskar dej(A)
aja ska nog duscha och sånt nu(A)
mitt rum
sandra, pauline , jag(A)
puss hej<33


Kommentarer
Sandris (a)

haha, tagga imon som fan! :DD du e söt <3

2010-12-30 @ 19:54:34
till sandris(a)

hihi ja som fan!!



hihi du md(A)<3

2010-12-30 @ 19:56:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0