laaaat

hejhej;)<3
lite lat e ja ändå(A)
men nu kom ja ihåg det:d
liite sent klockan är 03.24 och ja ligger i sängen och skriver
den 29de och det betyder ATT JAG HAR NAMNSDAG!!!
grattis till lilla mej;d
ja orkade inte fota och läägga in bilden på julklapparna men dom finns och dom e ja glada över;d
den 29de i dag vilket betyder att ja har haft min piercing nu i 2 dagar snart tror ja(A)
det var nice:D
vi kom dit och ja var skit nervös.. ja (dum som jag e ) hade kollat youtube innan för att se hur det såg ut.. hahah
men iallfall ja sandra pauline och farmor gick dit. sen var dom tvugna att ringa mamma änså--
jaja så hon fick säga mitt person nummer.. så gick det
ja gick in i det rummet.. satte mej och så började allt
hon tjejen som gjorde det var duktig och trevlig.d
hon började rita. men suddade ut hela tiden( det e ju bra) till sist var det bra:d
och ja la mej ner. pauline börjar filma och sandra tar mej i handen. piercaren tar med tången och drar i. det gjorde väl inte jätte ont. men sen kom nålen. och ja ska ärligen säga att visst det kändes det gjorde det. men så farligt var det väl ändå inte tycker ja. sen var staven igenom och det var klart:d
så sen köpte ja läkemedel och sen gick vi ut
sen stack ja pauline och sandra till väla. mellandagsrea!!
köpte lite smått men mest underkläder som ja e nöjd med;d
sen stack ja till farmor igen.
dagen efter så var ja med mamma , morfar, och min moster över till danmark dom skulle ha toback:d så jaja sen åkte ja hem satte mej vid datan:d
och nu ligger ja här och e svvviiiiin trötttt
ne fyy fan ska ja nanna kanske (A) det e en dag i morgon också;d  aa det gör ja:d
godnatt sov gott dröm sött;)

natti natti sov gott;)

pusspuss<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0