kick!!

hejhej:d
jaa;o jag e också förvånad att ja ska skriva igen;d men men har man tråkigt så har man:d haha
ja har inget att göra.
evas barnbarn daniell och kendra e här . så ja när ja väl orkar gå upp så finns det nog mkt dom vill hitta på haha
ja julafton i förrigår. det var nice. fick mkt saker som jag blev glad över,
och då har ja ändå inte fått allt än, ska fortfarande få från några fler.
jag kan ladda upp lite bilder sen på vad ja fick. funderar ändå på att fixa mej och fota lite:d
ibland får man en sån kick ! som man bara vill det:d
hmm ngt mer att berätta?
ja jag kan juh ta och berätta att ja fick mina betyg.. -.-' ingen kommentar..
säger bara en sak: fortsätt jobba om ja ska komma ngn stans. får verkligen skärpa mej nu tycker ja.!! fy skäms på mej själv hhihih
kan ta och berätta att i morgon smäller det:d
ja ska pierca ögonbrynet så det kommer bild i morgon(A) vilket betyder att ja ska vara inne i morgon(A) ojoj jag e riktigt duktig flicka jag, om ja får säga det själv(A) hiih
nee nu får ja väl duscha , fixa mej, ta foto, sen sitta lite barnvakt:d
hejdå ha det bäst;) <3<3
hihi mina bbys;)<3
erkänn att sandra och pauline e sötast ;***

puss<3<3


Kommentarer
Joel

Snygga ni e asså :D

betygen?? fick du inget bra :(

PUSS

2010-12-28 @ 02:18:07
Joel

ni e Verkligen snygga!

betygen.. länge sedan man fick det. fick du inget bra ?? :(

pussPUSS

2010-12-28 @ 02:21:55
till joel?

hej tack men sandra och pauline är mest!!



nja sådär:p



puss

2010-12-30 @ 19:50:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0